Estàs preparant una sessió de fotos del teu negoci?
Des de Quimeras Tarragona, volem compartir amb tu la nostra expertesa, ajudar-te en la teva pròxima sessió de fotos i treballar l’storytelling de la teva marca. Hem recollit els nostres millors consells per ajudar-te a lluir el millor possible el teu negoci. Pren nota i esperem ajudar-te.
- Planifica la sessió de fotos
Primer de tot, hem de definir com es desenvoluparà la sessió. Aquest pas és clau per fer una sessió de fotos eficient i gestionar el temps de manera eficient. Pensa en el que necessites i el que vols comunicar. Per a on necessites les fotos i si les necessites en format horitzontal o vertical. Pots respondre les següents preguntes:
- Quina història vols comunicar?
- Quins són els productes que han d’estar?
- Quins són els nostres valors de marca?
Planeja les teves fotografies i determina el temps en una petita llista. Aquesta llista és un document que estableix aproximadament com serà el rodatge, la planificació, l’ubicació del mateix i les persones involucrades.
- Tria el fotògraf correcte
Perquè la sessió sigui fluïda i obtinguem el resultat que volem de la sessió, hem d’escollir el fotògraf que més s’adeqüi a la nostra filosofia i que capti la nostra essència. Treballar amb experts, encara que la inversió és alta, és realment valuós.
Contacta dos o tres professionals especialitzats i amb experiència en el teu sector, compara pressupostos i serveis.
A la persona seleccionada, convida-la a conèixer els espais. Si és professional, ell mateix/a tu demanarà, i t’explicarà la seva manera de treballar i de facturar el servei. Aquest pas serà important que sigui previ a la sessió per identificar espais, conèixer el negoci, i l’objectiu de la sessió.
- Estilisme, dona-li vida i personalitat als espais
És important, sobretot quan apareixen espais a les nostres fotografies, donar-li vida i personalitat. L’attrezzo i estilisme (flors, roba, decoració…) que posem a la sessió haurà de ser el més natural possible i que vagi d’acord amb la nostra filosofia i essència del negoci. Aquests detalls humanitzaran les fotògrafes i li donarà valor. Si tens dubtes, el mateix fotògraf et donarà consells o ell mateix pot portar tot el material amb la teva aprovació.
- Sigues natural
Busca un estil natural i espontani que t’apropi al teu públic objectiu i donin a conèixer la història darrere de la teva marca i els teus productes, transmetre els teus valors i diferenciar-te de la competència.
Tot el que aparegui o utilitzis, l’has d’utilitzar o ha d’estar en el teu negoci normalment. No volem oferir expectatives negatives al nostre client. És a dir, si el teu negoci és un hotel, no pot aparèixer una cafetera si realment no l’oferim als nostres clients.
- Escull la llum correcta
Els fotògrafs professionals et diran que l’última hora abans que baixi el sol o la primera hora del matí després que surti el sol. Aquests moments, son coneguts com a “hores daurades” o “hores màgiques” que proporcionen la llum perfecta per capturar les teves imatges. Després es poden usar focus de llum i accessoris per ajustar la llum de la fotografia.
Si tens més preguntes, no dubtis en posar-te en contacte amb l’equip de Quimeras i t’ajudarem a organitzar la sessió de fotos de la teva marca.
Contacta amb nosaltres!