Estàs preparant una sessió de  fotos del teu negoci?

Des de Quimeras Tarragona, volem compartir amb tu la nostra expertesa, ajudar-te en la teva pròxima sessió de fotos i treballar l’storytelling de la teva marca. Hem recollit els nostres millors consells per ajudar-te a lluir el millor possible el teu negoci. Pren nota i esperem ajudar-te.

 

  1. Planifica la sessió de fotos

Primer de tot,  hem de definir com es desenvoluparà la sessió. Aquest pas és clau per fer una sessió de fotos eficient i gestionar el temps de manera eficient. Pensa en el que necessites i el que vols comunicar. Per a on necessites les fotos i si les necessites en format horitzontal o vertical. Pots respondre les següents preguntes:

  • Quina història vols comunicar?
  • Quins són els productes que han d’estar?
  • Quins són els nostres valors de marca?

Planeja les teves fotografies i determina el temps en una petita llista. Aquesta llista és un document que estableix aproximadament com serà el rodatge, la planificació, l’ubicació del mateix i les persones involucrades.

  1. Tria el fotògraf correcte

Perquè la sessió sigui fluïda i obtinguem el resultat que volem de la sessió, hem d’escollir el fotògraf que més s’adeqüi a la nostra filosofia i que capti la nostra essència.  Treballar amb experts, encara que la inversió és alta, és realment valuós.

Contacta dos o tres professionals especialitzats i amb experiència en el teu sector, compara pressupostos i serveis.

A la persona seleccionada, convida-la a conèixer els espais. Si és professional, ell mateix/a tu demanarà, i t’explicarà la seva manera de treballar i de facturar el servei. Aquest pas serà important que sigui previ a la sessió per identificar espais, conèixer el negoci, i l’objectiu de la sessió.

  1. Estilisme, dona-li vida i personalitat als espais

És important, sobretot quan apareixen espais a les nostres fotografies, donar-li vida i personalitat. L’attrezzo i estilisme (flors, roba, decoració…) que posem a la sessió haurà de ser el més natural possible i que vagi d’acord amb la nostra filosofia i essència del negoci. Aquests detalls humanitzaran les fotògrafes i li donarà valor.  Si tens dubtes, el mateix fotògraf et donarà consells o ell mateix pot portar tot el material amb la teva aprovació.

  1. Sigues natural

Busca un estil natural i espontani que t’apropi al teu públic objectiu i donin a conèixer la història darrere de la teva marca i els teus productes, transmetre els teus valors i diferenciar-te de la competència.

Tot el que aparegui o utilitzis, l’has d’utilitzar o ha d’estar en el teu negoci normalment. No volem oferir expectatives negatives al nostre client.  És a dir, si el teu negoci és un hotel, no pot aparèixer una cafetera si realment no l’oferim als nostres clients.

  1. Escull la llum correcta

Els fotògrafs professionals et diran que l’última hora abans que baixi el sol o la primera hora del matí després que surti el sol. Aquests moments, son coneguts com a “hores daurades” o “hores màgiques” que proporcionen la llum perfecta per capturar les teves imatges. Després es poden usar focus de llum i accessoris per ajustar la llum de la fotografia.

 

Si tens més preguntes, no dubtis en posar-te en contacte amb l’equip de Quimeras i t’ajudarem a organitzar la sessió de fotos de la teva marca.

Contacta amb nosaltres!